Skip to main content
Vraag

5G logo blijft zichtbaar, toch valt de verbinding meerdere keren per dag weg op iPhone 15

• August 12, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Sinds een tijdje valt bij mij meerdere keren per dag de verbinding op mijn telefoon met 5g weg. Het 5g icoontje blijft gewoon zichtbaar, maar ik heb geen verbinding meer met het internet. Dit duurt meestal 1 tot maximaal 2 minuten en daarna krijg ik weer verbinding. Ik ben niet de hele dag actief op mijn telefoon maar toch gebeurd dit meerdere keren per dag. Ik heb een iPhone 15 en hier eerder geen problemen mee gehad. 

Enig idee waar dit door komt en hoe ik dit kan oplossing? 

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Maikelc!

Toch niet handig als je internet het soms ineens eventjes niet doet. Gelukkig is het maar kort zo te lezen, maar dat hoort inderdaad niet. Hoe staat het er intussen voor?

Als het nog speelt ben ik benieuwd naar of dit op één specifieke locatie gebeurt, of maakt het niet uit waar je bent? En misschien een open deur, maar voor de zekerheid: Heb je je telefoon al opnieuw opgestart sinds je dit merkt? En check daarnaast voor de zekerheid of de instellingen in je toestel goed staan. Kom je daarmee verder?