Skip to main content
Vraag

5G Problemen samsung s24+

• 3 februari 2025
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik ben al een jaar in bezit van een samsung S24+, ik heb al meer dan een half jaar problemen met mijn 5G. Het valt weg of is heel traag.  In December een ticket aangemaakt en vandaag een mail ontvangen met  de tekst problemen met mobiel internet vanuit mijn huis address ??  Hier valt niks aan te doen staat in de mail !!  De problemen met internet betreft niet alleen thuis maar overal…..

De forums staan vol met problemen met de samsung S24+

@Kpn graaag wil ik een oplossing ! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2669 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi ​@HxHUA. Welkom op de KPN Community! Erg lastig dat je problemen hebt met mobiel internet op je Samsung Galaxy S24+ toestel. En goed dat je een ticket hebt laten aanmaken in december. Dat is namelijk wel de weg om in contact te komen met onze Technische Dienst. Zij zijn de partij die onderzoek kunnen doen naar je verbinding en eventueel met een oplossing komen. 

Dat je nu deze mail hebt gekregen betekent niet perse dat je ticket is gesloten en dat er verder niets meer gebeurd. Het is waarschijnlijk een standaard e-mail die verstuurd wordt wanneer er een ticket openstaat. Ik kan voor je controleren wat de status is van de ticket en eventueel bekijken wanneer je een telefoontje kunt verwachten. Zou je daarvoor je profiel willen invullen en mij dan een seintje geven hieronder? Dan kijk ik gelijk even. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic