Skip to main content
Antwoord

5G snelheid slecht in sportschool

• October 19, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hoi allen,

In mijn lokale sportschool is mijn bereik echt heel slecht, 5G werkt beter als bellen daar.

Bellen zeggen mensen dat ik daar als een robot klink.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Scubadiverboy1997 

Welkom op de community van KPN.

Dit kun je zelf niet oplossen, het heeft namelijk alles te maken met de bouw en de (goede) isolatie van de sportschool zelf waar jij sport.
Hierdoor dringen de signalen van het mobiele netwerk moeilijk binnen, waardoor jij dus een slechter bereik ervaart, en dus een slechte verbinding hebt met bellen.

Daarnaast speelt de afstand tot de dichtstbijzijnde KPN zendmast ook een belangrijke rol, want hoe verder van de zendmast hoe zwakker het signaal wordt.

Er zit dus niets anders op, om buiten de sporthal te bellen, meer keuze heb je helaas niet.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Niet bellen in de sportschool.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Scubadiverboy1997 

Welkom op de community van KPN.

Dit kun je zelf niet oplossen, het heeft namelijk alles te maken met de bouw en de (goede) isolatie van de sportschool zelf waar jij sport.
Hierdoor dringen de signalen van het mobiele netwerk moeilijk binnen, waardoor jij dus een slechter bereik ervaart, en dus een slechte verbinding hebt met bellen.

Daarnaast speelt de afstand tot de dichtstbijzijnde KPN zendmast ook een belangrijke rol, want hoe verder van de zendmast hoe zwakker het signaal wordt.

Er zit dus niets anders op, om buiten de sporthal te bellen, meer keuze heb je helaas niet.

• October 19, 2025

Niet bellen in de sportschool.

Dat had ik eigenlijk ook in gedachten 😄

Leen59
Wijsgeer
  • October 19, 2025

Ik ook 😂

Waarom überhaupt.

Wat betreft de robot kun je nog de captcha test doen 😛

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 21, 2025

Goedemorgen ​@Scubadiverboy1997 en bedankt voor jouw bericht.

Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan het antwoord van ​@Michel.uit.Arnhem en daarom heb ik zijn reactie ook gemarkeerd als 'best answer'.Â