Skip to main content

Mijn 5g verbinding valt ook al maanden een aantal keer per dag weg. Dit is al sinds juni/juli aan de gang. Het onderzoek door KPN duurt inmiddels al langer dan anderhalve maand. Tijdens mijn vakantie in Sri lanka, waar ik een Sri lankaanse simkaart en netwerk heb gebruikt is mijn 5g verbinding geen een keer weggevallen. Het KPN netwerk is dus de oorzaak van het wegvallen van de 5g verbinding. Ik ben nu anderhalve week terug van Sri lanka en mijn 5g verbinding is tig keer uitgevallen. KPN heeft mij beloofd voor 18 oktober met een respons te komen... Ik heb hier weinig vertrouwen in. Zeer slechte en trage service van KPN. En inderdaad wel iedere maand gewoon het abonnementsgeld incasseren. KPN gaan jullie mij uiterlijk 18 oktober terugbellen ...? Wat gaan jullie mij compenseren? Want dit kan echt niet.

Balen dat je problemen met jouw 5G verbinding ervaart, @RobGi. Ik begrijp uit jouw bericht dat er al een ticket is aangemaakt. Ik moet je dan ook vragen om contact met onze technische dienst af te wachten. Of dit vandaag gaat lukken, durf ik je niet te zeggen. Mijn collega's hebben het op dit moment namelijk erg druk. Maar je mag erop vertrouwen dat ze zeker contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak.

Reageer