Skip to main content

Goedemiddag, vorige maand een mail ontvangen dat ik voortaan 5gb extra data ontvang op mijn mobiele Abonnementen. Dit staat ook vermeld wanneer ik inlog op mijn KPN. Echter is dit niet terug te zien in de overzichten, deze blijven op 1gb staan?

Graag een reactie. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Marco

Waarom zou u er zomaar opeens 5 gb bij krijgen? Bent u overgestapt naar een ander abonnement? 


Ik heb geen idee. Abonnement is niet gewijzigd. Dit is een mail van KPN uit, en staat tevens vermeld in mijn KPN. Ik zal ze eens bellen. Dank voor je reactie! 


Kun je daar een schermafdruk van maken? Want ik geloof er niets van. Kan niet kloppen. KPN speelt echt niet voor sinterklaas. Als het waar had geweest, dan had het forum hier er wel vol mee gestaan :smile:


Hi Marco, welkom op het forum. 

Dit kan kloppen. Bepaalde klanten met oudere abonnement krijgen een gratis upgrade met meer data of een aanbieding om voor een scherp tarief extra data erbij te nemen maandelijks. Dit wordt gedaan omdat deze mobiele abonnementen te veel achterlopen in verhouding met het maandbedrag, minder voordelig dan de huidige abonnementen dus. Vandaar. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 


Ik zie het bij jou ook. Nog even geduld, ik vermoed dat dit vanaf 1 mei in zal gaan. Deze specifieke abonnementen worden in batches overgezet, het zal echter helemaal goedkomen.


Bijzonder. Er staat duidelijk vanaf nu, en vervolgens gaat het pas3 maanden later in.?

Zo zou het met betalingen moeten zijn?!

 

Maar evengoed bedankt voor de reactie. 

 

Met vriendelijke groet Marco.