Skip to main content
Beantwoord

€7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven

• January 14, 2019
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Goede avond. Ik. Heb3 sim. Kaart gehaald voor 3 nieuwe toestellen. Maar hellaas is het mij ook niet gelukt met de ander 2 sim. Kaarten. 1 tje is gelukt met waarden van 7.50 maar die ander 2 niet. Ik snap er helemaal niks van graag u reactie hierop. Danku wel.

Beste antwoord door Marina_

Goedemorgen Euli, Ik zoek graag voor je uit waarom je het tegoed niet hebt gekregen op de laatste 2 simkaarten. Zou je daarvoor de 06-nummers inclusief simkaartnummers willen toevoegen opmerkingen in je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2019
Goedemorgen Euli, Ik zoek graag voor je uit waarom je het tegoed niet hebt gekregen op de laatste 2 simkaarten. Zou je daarvoor de 06-nummers inclusief simkaartnummers willen toevoegen opmerkingen in je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 17, 2019
@Euli , Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!