Skip to main content
Beantwoord

92 keer email van KPN over afgewezen bestelling

  • April 9, 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb inmiddels 92 e-mails van kpn gehad met ‘Afwijzing bestelling’ 

Wat gaat er verkeerd? Elk uur komt er een. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi en welkom op het forum @Carina1966! Dat… zijn behoorlijk wat e-mails. :sweat_smile: Is de stroom aan e-mails inmiddels gestopt, of ontvang je ze nog steeds? Mocht je ze nog steeds ontvangen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! Hopelijk houdt de stortvloed aan e-mails dan snel op. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2020

Hoi en welkom op het forum @Carina1966! Dat… zijn behoorlijk wat e-mails. :sweat_smile: Is de stroom aan e-mails inmiddels gestopt, of ontvang je ze nog steeds? Mocht je ze nog steeds ontvangen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! Hopelijk houdt de stortvloed aan e-mails dan snel op. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer gehad, dus ik hoop dat dit betekent dat de stortvloed aan e-mails gestopt is! Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten.