Skip to main content
Beantwoord

Aanbetaling toestel nog niet gecrediteerd na annuleren abonnement

  • December 9, 2019
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

ik heb 30 nov. een abbonement aangevraagd waarbij ik 216 euro moest aanbetalen. 

het abbonement is afgewezen maar ik wacht nog steeds op de terug betaling van mijn aanbetaling.

ik heb al 2x contact hierover gehad met kpn die gaven aan dat ze het door zouden zetten maar nog steeds niks vernomen noch mijn geld terug!

Beste antwoord door Bart_

Hallo @m h e Ik pak het even over van @Sanne_M . Ik heb goed nieuws. De terugbetaling is inmiddels verwerkt en het bedrag komt retour! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedenavond en welkom op het forum! Logisch dat je wilt weten wanneer je dit geld terug mag verwachten. Vanaf het moment dat het geannuleerd is en wij alle apparatuur retour hebben ontvangen (indien van toepassing) heb je binnen 2 weken het geld weer terug. Ik raad je aan om die twee weken af te wachten. :slight_smile:  Mocht het dan nog niet zover zijn (na 14 december vermoed ik, gezien je 30 november noemt), wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens en mij een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2019

Goedenavond en welkom op het forum! Logisch dat je wilt weten wanneer je dit geld terug mag verwachten. Vanaf het moment dat het geannuleerd is en wij alle apparatuur retour hebben ontvangen (indien van toepassing) heb je binnen 2 weken het geld weer terug. Ik raad je aan om die twee weken af te wachten. :slight_smile:  Mocht het dan nog niet zover zijn (na 14 december vermoed ik, gezien je 30 november noemt), wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens en mij een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit! 

 

Hallo Sanne_M

Inmiddels heb ik de gegevens toegevoegd nog steeds geen terug betaling ontvangen namelijk.

 

 

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goed dat je aan de bel trekt! In dat geval ga ik graag op onderzoek uit. Zou je hiervoor in je profiel nog het 06-nummer willen noteren waar het om gaat? Als je ook het ordernummer onder Persoonlijke opmerkingen zou willen zetten kan ik met het speurwerk beginnen. Geef je me een seintje wanneer je dit gedaan hebt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 16, 2019

er is geen 06 nummer want het ging om een nieuw abbonement.

ze hebben telefonisch vorige week aangegeven dat ze her naar een bepaalde afdeling zouden sturen en dat ik binnen max.5 dagen reactie zou krijgen ook dat is niet gebeurd.

 

een order nr heb ik ook niet wel een bestel nr : 19113012373157


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel! Ik heb de bestelling gevonden. De twee weken zijn inmiddels al verstreken, dus ik heb onze mobiele specialist gevraagd wanneer je de betaling terug mag verwachten. Zodra ik antwoord heb laat ik het je hier weten! :slight_smile:


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2019

Hallo @m h e Ik pak het even over van @Sanne_M . Ik heb goed nieuws. De terugbetaling is inmiddels verwerkt en het bedrag komt retour!