Skip to main content

Mijn Telfort abonnement loopt in juni af, wanneer krijg ik een aanbieding van KPN?

Je kunt zelf 120 dagen voor de einddatum jouw abonnement verlengen. 
 

Je kunt dan zelf een nieuw abonnement uitzoeken via de website. Mogelijk ga je ook van KPN een aanbod ontvangen, maar daar is zover ik weet geen vaste datum voor. 

Bekijk de mogelijkheden van een nieuw abonnement hieronder : 

https://shop.kpn.com/?icid=toptaak2-husselshop

Let op : Verlengen is niet verplicht. Je kunt jouw oude abonnement ook laten doorlopen onder de oude voorwaarden. Dan hoef je niets te doen. Zolang je niet opzegt, loopt jouw abonnement ongewijzigd door. 

 


Hoi @Reacher zoals @Noordzee noemt kun je je mobiele Telfort abonnement 120 dagen voor de einddatum verlengen naar een KPN abonnement! 
Als het om je thuis abonnement gaat is het een ander verhaal, dan kun je er voor kiezen over te stappen van Telfort naar KPN maar de vraag is of dat voordeliger is. 
Voor een passend aanbod kun je altijd het beste even met ons bellen op 0800-0402 omdat iedere situatie natuurlijk weer anders is :)


@Thomas Ik ben uitgegaan van een mobiel abonnement aangezien dit daarvoor de rubriek is. 


@Noordzee ah! Gelijk heb je :)


Heeft dit je vraag beantwoord @Reacher?


Heeft dit je vraag beantwoord @Reacher?

Ik had natuurlijk moeten zeggen dat het om een Telfort Thuis-abo ging...:)
Wanneer komt daar aanbod voor, of is het meer afwachten wat de voorwaarden en prijzen worden?


Ik begrijp nu dat deze vraag over Telfort-thuis gaat. 

Telfort-Thuis zit nu nog bij Telfort. Dan kun je Telfort benaderen voor een verlenging of zelf nu al overstappen naar KPN. Maar meestal is Telfort voordeliger, dus denk goed na voor je voortijdig overstapt. 

Pas ergens in de zomer worden alle klanten overgezet naar KPN, dus voor die tijd moet je nog bij Telfort zijn. Je krijgt dus nu geen aanbieding van KPN. 

Op deze website staat hoe je ze kunt bereiken : https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm


Ik begrijp nu dat deze vraag over Telfort-thuis gaat. 

Telfort-Thuis zit nu nog bij Telfort. Dan kun je Telfort benaderen voor een verlenging of zelf nu al overstappen naar KPN. Maar meestal is Telfort voordeliger, dus denk goed na voor je voortijdig overstapt. 

Pas ergens in de zomer worden alle klanten overgezet naar KPN, dus voor die tijd moet je nog bij Telfort zijn. Je krijgt dus nu geen aanbieding van KPN. 

Op deze website staat hoe je ze kunt bereiken : https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

@Reacher

Heb je inmiddels via Telfort de informatie binnen? 


Je huidige Telfort Thuis abonnement wordt later dit jaar bij KPN ondergebracht. Met dezelfde voorwaarden als je nu hebt. Er komt dan TFT bij te staan.
Verlengen* van Thuis abonnementen is bij alle providers zéér ongebruikelijk. Die lopen gewoon door. Heb mijn abo in maart 2011 afgesloten. Inmiddels qua zenderpakketten uitgebreid, dat wel. En door inflatiecorrectie en prijsaanpassingen is het basisabonnement niet meer de prijs van 9 jaar geleden natuurlijk.

*verlengen = bij dezelfde provider op dezelfde aansluiting nieuw abonnement nemen met weer jaarcontract.


Ik zie nu pas dat ik mijn vraag ook nog eens in een volledig verkeerd deel van het forum heb gesteld….Shame!

 

Hier prima antwoord gehad en ook op telfort forum bevestiging gevonden.

Telfort Thuis wordt omgezet ‘met dezelfde voorwaarden’; nu maar afwachten wat de prijs wordt.