Skip to main content

Is de volgende aanbieding van KPN afgelopen:



"Dubbel zoveel MB's, minuten en sms'jes

We verdubbelen je mobiele bel- en databundel. Dus als je nu 2 GB hebt, verdubbelen we dit naar 4 GB per maand."
Voor nieuwe abonnementen wel volgens mij. Er is nu hussel, daar krijg je volgens mij geen dubbele data bij.
Goedemiddag @Ruud_1957, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



De voordelen van KPN Compleet worden inderdaad niet aangeboden bij de nieuwe abonnementen. Bij KPN Hussel zijn er andere voordelen die je kan krijgen, bij meerdere (nieuwe) KPN abonnementen op hetzelfde adres. Maar géén dubbele data meer. Wel de optie voor een onbeperkte data bundel, bij KPN Mobiel én Internet in je Hussel.



Indien je niks wijzigt aan je abonnementen, dan blijf je de huidige voordelen gewoon behouden (KPN Compleet). Maar ga je verlengen, bijvoorbeeld met je mobiele abonnement, dan ga je de KPN Hussel voordelen krijgen op dát verlengde product (niet-verlengde producten blijven hun voordelen behouden). Bij mobiel (Hussel) is dat minimaal € 5,00 korting, gratis onderling bellen en MB's delen. Heb je ook Internet van KPN in je Hussel? Dan kan je dus kiezen voor een onbeperkt data bundel bij je mobiele abonnement. Dat lijkt me nóg beter dan dubbel zoveel data 😉



Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!
Dank je wel, Susan, voor je uitgebreide respons. Ik denk dat het het beste is als ik met mijn vrouw naar de KPN winkel ga om te kijken welk abonnement voor mij het meest geschikt is. Toevallig staat alles v.w.b. KPN op haar naam, maar we wonen uiteraard op hetzelfde adres. Ik weet eigenlijk niet of ik al gebruik kan maken van KPN Hussel, want we hebben al een abonnement (zowel voor internet, vast bellen, tv (KPN Compleet dus) en zakelijk mobiel) maar kun je pas KPN Hussel gaan gebruiken bij een nieuw abonnement of verlenging van je abonnement. Wij hebben dus wel Internet van KPN....maar dat zit in onze KPN Compleet en niet in KPN Hussel. Omdat dit allemaal nieuw is en vrij onduidelijk gaan we maar even naar de KPN winkel in Delft. Vr.gr. Ruud

@Ruud_1957, ik begrijp het helemaal! In de KPN winkel kunnen ze je ook alles vertellen over hoe jouw abonnement eruit gaat zien als je gebruik gaat maken van KPN Hussel ;) 

Mocht je toch, nu of in de toekomst, nog vragen voor mij hebben dan hoor ik het graag!


Reageer