Skip to main content
Antwoord

Aanbieding via de post voor Unlimited abonnement is lager dan wanneer ik bel

• June 17, 2025
  • 25 reacties
  • 372 keer bekeken

Ik heb begin deze maand een aanbieding gekregen via de post voor Unlimited data op mijn mobiel.
Unlimited   50    € 10,00 per maand
Unlimited 400    € 12,50 per maand
SuperUnlimited € 15,00 per maand
SuperUnlimited+ € 17,50 per maand.
Daarbij zou ik dan nog als extra erbij krijgen Netflix Basic OF ESPN of 1Password.
Nu heb ik KPN gebeld dat ik die SuperUnlimited+ wilde voor die € 17,50 wordt er gezegd dat het een foutje in de brief is en dat het € 20 kost. 
Heeft iemand dit eerder meegemaakt????

Beste antwoord door Sanne van KPN

Dank voor de foto! Ik ben het eens met wat Noordzee aangaf. Als je deze brief hebt ontvangen met dit aanbod dan hoor je hier gewoon gebruik van te kunnen maken. 

Je kunt nogmaals een belafspraak maken met ons. Hopelijk is tweemaal dan scheepsrecht en lukt het dan wel om de korting te ontvangen. 
Mocht het dan via die weg niet lukken, dan raad ik je aan om een klacht bij ons in te dienen. Je kunt daar dan ook de foto uploaden van de aanbieding die je hier ook hebt geplaatst en hopelijk lukt het dan wel.

25 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Jotibe, begrijpelijk dat je daar verbaasd van opkijkt dus goed dat je hier een topic voor start.

Wat staat er precies op de brief? Wordt daar ook uitgelegd hoe je gebruik kunt maken van deze actie?
Zou je hier een foto willen plaatsen van de brief (met eventuele privégegevens weggepoetst)? Dan kan ik meekijken!

• Auteur
  • Topper
  • June 18, 2025

Beste Sanne,

Dank je wel voor je antwoord.
Dit is de brief die wij per post hebben ontvangen.

Admin: brief bewerkt en code verborgen, quotes van de originele brief in latere replies verwijderd

• Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

Hi ​@Jotibe, begrijpelijk dat je daar verbaasd van opkijkt dus goed dat je hier een topic voor start.

Wat staat er precies op de brief? Wordt daar ook uitgelegd hoe je gebruik kunt maken van deze actie?
Zou je hier een foto willen plaatsen van de brief (met eventuele privégegevens weggepoetst)? Dan kan ik meekijken!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 20, 2025

Zie hier de bewuste site:

https://www.kpn.com/shop/actiecode

• Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

Zie hier de bewuste site:

https://www.kpn.com/shop/actiecode

Dank je wel voor het antwoord.
Hij doet het daar niet mee.

Admin: code verborgen in afbeelding

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 20, 2025

Hallo ​@Jotibe ,

Nu heb ik KPN gebeld dat ik die SuperUnlimited+ wilde voor die € 17,50 wordt er gezegd dat het een foutje in de brief is en dat het € 20 kost. 

Je krijgt nog steeds 20,00 korting op het huidige tarief. Helaas is het abonnement onlangs verhoogd van 37,50 naar 40,00. Na aftrek van 20,00 korting betaal jij dan twee jaar lang 20,00.    

Nog steeds een mooi bedrag, maar wel meer dan 17,50 per maand. 

Huidige prijs :

SuperUnlimited

Plus

Onbeperkt data 

MB's delen tot 100 GB 

100 GB p/m in de EU 

25 GB p/m buiten de EU* 

Prijs, € 40,00 per maand

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

In jouw brief wordt de oude prijs van 37,50 vermeld: 

Die code werkt inderdaad niet meer. Dan maar bellen naar de klantenservice als je toch nog gebruik wilt maken van die aanbieding. 

• Auteur
  • Topper
  • June 20, 2025

Hallo ​@Jotibe ,

Je krijgt nog steeds 20,00 korting op het huidige tarief. Helaas is het abonnement onlangs verhoogd van 37,50 naar 40,00. Na aftrek van 20,00 korting betaal jij dan twee jaar lang 20,00.    

Nog steeds een mooi bedrag, maar wel meer dan 17,50 per maand. 

Huidige prijs :

SuperUnlimited

Plus

Onbeperkt data 

MB's delen tot 100 GB 

100 GB p/m in de EU 

25 GB p/m buiten de EU* 

Prijs, € 40,00 per maand

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

In jouw brief wordt de oude prijs van 37,50 vermeld: 

Die code werkt inderdaad niet meer. Dan maar bellen naar de klantenservice als je toch nog gebruik wilt maken van die aanbieding. 

Dank u wel voor uw antwoord.
Ten eerste ik heb de klantenservice al gebeld, ik zou terug gebeld worden (4 dagen geleden). Moet dus nog steeds gebeuren.
Maar ik krijg op 6 juni deze aanbieding persoonlijk geadresseerd. En op 6 juni wisten ze heus wel dat er nog een prijsverhoging aan zat te komen.
Ik ben pas sinds begin dit jaar bij de KPN, maar zoals het er nu uit ziet, is het dat ik mijn contract van een jaar uitdien, en daarna maar weer verder gaat kijken, ik ben niet afhankelijk van KPN, dus voorlopig blijf ik bij mijn eigen provider qua mobiel abonnement, als KPN zo met aanbiedingen omgaat en binnen 2 weken al zegt dat hij niet klopt, en dan ook nog eens in de brief neerzet dat de aanbieding tot 31 augustus geldig is, vraag ik mij af , wie is er hier nu gek?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Dank voor de foto! Ik ben het eens met wat Noordzee aangaf. Als je deze brief hebt ontvangen met dit aanbod dan hoor je hier gewoon gebruik van te kunnen maken. 

Je kunt nogmaals een belafspraak maken met ons. Hopelijk is tweemaal dan scheepsrecht en lukt het dan wel om de korting te ontvangen. 
Mocht het dan via die weg niet lukken, dan raad ik je aan om een klacht bij ons in te dienen. Je kunt daar dan ook de foto uploaden van de aanbieding die je hier ook hebt geplaatst en hopelijk lukt het dan wel.

• Auteur
  • Topper
  • June 21, 2025

Dank je wel Sanne voor je antwoord.
Vandaag wederom telefonisch contact gehad.
Maar ze waren zelfs nu nog duurder als van de week.
Ik heb nu een klacht ingediend.
Nou hoop ik dat ik daar wel antwoord op ga krijgen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jotibe 

Heb je het nog een keer geprobeerd via https://www.kpn.com/shop/actiecode of het vandaag wel lukt met de ontvangen actiecode per brief?
Misschien was er gisteren een kleine storing in het systeem waardoor je code niet direct werd herkend, maar vandaag (zaterdag) weer wel.

Zou je het eens willen proberen, want dan hoef je ook niet te wachten op antwoord vanaf de klachtenafdeling van KPN.

Laat even weten, of het systeem nu wel je actiecode herkend als je die invoert.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 21, 2025

@Michel.uit.Arnhem ,

Die code werkt nu wel en is door iedereen in te voeren. Echter, de korting is nu lager. Zoals ​@Jotibe al schreef. Je krijgt nu nog maar 12,50 korting in plaats van 20,00:

€12,50 korting op Unlimited

Kies jouw Unlimited bundel en krijg €12,50 korting bij een 2-jarig abonnement.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

@Michel.uit.Arnhem ,

Die code werkt nu wel en is door iedereen in te voeren. Echter, de korting is nu lager. Zoals ​@Jotibe al schreef. Je krijgt nu nog maar 12,50 korting in plaats van 20,00:

€12,50 korting op Unlimited

Kies jouw Unlimited bundel en krijg €12,50 korting bij een 2-jarig abonnement.

Hoi ​@Noordzee 

Dan was er gisteren duidelijk een storing in het systeem, waardoor deze de actiecode niet direct herkende, wat uiteraard vervelend is voor TS ​@Jotibe als je er gebruik van wilt maken.
Super dat je het even hebt ge-checkt voor TS.

Dus ​@Jotibe bestel zo snel mogelijk met je actiecode, de sim only van je jouw keuze, want blijkbaar kan iedereen er nu gebruik van maken, aangezien je de code hebt gedeeld hebt op de community van KPN.

En 12,50 euro aan korting is ook niet misselijk lijkt mij zo.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 21, 2025

@Michel.uit.Arnhem 

De brutoprijs is 2,50 gestegen. En de korting is 7,50 gedaald. Per saldo ben je dus 10,00 per maand duurder uit dan in de brief staat.

Ik zou daar zelf niet mee akkoord gaan. Mijn advies is daarom om dit niet aan te vragen, maar om een klacht in te dienen. Zoals ​@Sanne van KPN ook al adviseerde. 

Voor ​@Jotibe :

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

@Michel.uit.Arnhem 

De brutoprijs is 2,50 gestegen. En de korting is 7,50 gedaald. Per saldo ben je dus 10,00 per maand duurder uit dan in de brief staat.

Ik zou daar zelf niet mee akkoord gaan. Mijn advies is daarom om dit niet aan te vragen, maar om een klacht in te dienen. Zoals ​@Sanne van KPN ook al adviseerde. 

Voor ​@Jotibe :

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Hoi ​@Noordzee 

Je bent scherp vandaag, ondanks de hitte buiten.
Zoals jij het nu uitlegt, ​zou TS  ​@Jotibe nu 10,- euro duurder uit zijn, al krijgt TS sowieso nog wel de combikorting erbij, aangezien TS al wel KPN internet voor thuis heeft.

Maar wat je zegt, als het niet klopt wat er in de brief staat vermeld, is een klacht indienen zeker de moeite waard, en dat heeft TS ​@Jotibe inmiddels ook gedaan, volgens haar laatste reactie binnen deze topic.

• Auteur
  • Topper
  • June 21, 2025

Dank jullie wel voor je antwoorden.
ik zou niet weten hoe ik het nu weg moet halen (de code die ik heb gedeeld) het is dan maar zo…………
Maar de aanbieding is gewoon weg 17,50 en niet 20 euro. Het gaat mij nu om een principe kwestie.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

ik zou niet weten hoe ik het nu weg moet halen (de code die ik heb gedeeld) het is dan maar zo…………
Maar de aanbieding is gewoon weg 17,50 en niet 20 euro. Het gaat mij nu om een principe kwestie.

Hoi ​@Jotibe 

Graag gedaan.
Moderator ​@Sanne van KPN kan alle foto's van jouw brief weghalen uit je topic, alleen weet ik niet of ze dit weekend werkzaam is, anders kan een andere moderator het ook voor je doen.

Moderator ​@Thomas van KPN is vandaag wel aanwezig, en zou de bijgevoegde foto’s ook voor je kunnen verwijderen, zodat niet iemand anders met jouw actiecode aan de haal gaat.
Vandaar dat ik hem via deze tag hem erop heb geattendeerd.

Voor de rest hoop ik oprecht, dat je gauw gebruik kunt maken van deze mooie actie, met daarbij de juiste bedragen zoals beschreven in de brief.

• Auteur
  • Topper
  • June 21, 2025

Dank je wel 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jotibe 

Ik heb voor jouw een melding gemaakt, zodat een moderator de foto's van de brief met actiecode gaat verwijderen voor jouw.
Ter voorkoming dat een ander er mee aan de haal gaat, en je er geen gebruik maar van kan maken.
Maar het gezien het nu weekend is, kan het wel wat langer duren helaas.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 22, 2025

Die code ziet er uit als een algemene kortingscode, niet specifiek alleen voor Jotibe.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik hoop dat je snel wat over de klacht hoort ​@Jotibe, laat je het hier weten? Ik ben benieuwd wat ze zeggen. 

• Auteur
  • Topper
  • June 24, 2025

Ik hoop dat je snel wat over de klacht hoort ​@Jotibe, laat je het hier weten? Ik ben benieuwd wat ze zeggen. 

Beste Sanne,

Dank je wel voor al je antwoorden.
Ik ben zojuist gebeld geworden en toen vertelde ze dat ze een fout hadden gemaakt en ik niet de enigste was, maar ze bleef erbij dat het dan € 20 zou kosten.
Ik heb toen gezegd dat ik het niet hoefde. En we hebben toen het gesprek beëindigd.
Binnen 5 minuten werd ik terug gebeld door dezelfde vriendelijke vrouw van de klachtenafdeling Jennifer, met het verhaal dat ze het alsnog overlegd heeft, en ik mijn aanbieding alsnog voor € 17,50 krijg.
Wel laat ze de klacht nog even openstaan omdat ze bang is dat het achter de schermen alsnog een verkeerd bedrag gerekend gaat worden. Als dat zo is, krijg ik het alsnog gecrediteerd.
Toch nog maar alles even nagekeken wat ze via de email had gestuurd, en verontrustende mij dat ik alsnog nergens die  17,50 tegen kwam.
Dus weer gebeld, nu met Dave gesproken. Bestelling heeft hij geannuleerd opnieuw aangemaakt en nu wel een bevestiging van € 17,50 gekregen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jotibe 

Fijn om te horen, dat het alsnog goed is gekomen.
Al heb je daar wel een lange weg voor moeten nemen, inclusief met een klacht.
Dit had uiteraard ook anders en sneller kunnen verlopen, maar dat is praten achteraf.
Alvast veel bel en internet plezier met je nieuwe KPN sim only abonnement.

• Auteur
  • Topper
  • June 24, 2025

Hoi ​@Jotibe 

Fijn om te horen, dat het alsnog goed is gekomen.
Al heb je daar wel een lange weg voor moeten nemen, inclusief met een klacht.
Dit had uiteraard ook anders en sneller kunnen verlopen, maar dat is praten achteraf.
Alvast veel bel en internet plezier met je nieuwe KPN sim only abonnement.

Dank je wel

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Inderdaad heel fijn dat het nu toch gelukt is. Bedankt voor het laten weten! 😄

• Auteur
  • Topper
  • June 25, 2025

Inderdaad heel fijn dat het nu toch gelukt is. Bedankt voor het laten weten! 😄

Graag gedaan, en jij dank je wel voor de tips