Skip to main content

Aanbod verlenging mobiel

  • April 12, 2019
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

ronald58
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
Beste Forum,en ook Erik en Suzan ( moderators)

Nu kan ik als het goed is mijn verlenging doen aangezien het 11-4-2019 het mogelijk is.

Wat kunnen jullie mij aanbieden?
Ik heb zelf wel wat gezien wat interessant is.

Graag hier een antwoord of op anders op de prive berichten.

Chat was niet bereikbaar, en ben niet in de gelegenheid te bellen.
vandaar ik het zo doe.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 13, 2019
Hoi Ronald, hoi @Erik_ , hoi @Susan_ . 🙋🏼

Wat we je kunnen aanbieden is erg afhankelijk van wat jij wilt. Wil je een toestel erbij? Of juist niet? Kijk even hier. Mooier dan dat kunnen wij het op het forum ook niet maken, helaas. 😉