Skip to main content
Beantwoord

Aanduiding provider

• April 21, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Rotterdam1967
Nieuwkomer

Al jaren een telfort abonnement, dat is in januari overgegaan naar kpn. In de linkerkant van telefoon stond ook op een gegeven moment kpn als provider. 

Sinds gister een nieuw abonnement verlengt met nieuwe telefoon, sim kaart omgezet en nu staat er weer telfort als provider. 

Terwijl ik kpn heb en telfort niet meer bestaat. 

Wordt dit automatisch gewijzigd. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Rotterdam1967 , ja, dat komt vanzelf goed.,

En TFT bestaat nog steeds, echter alléén voor de thuisabo's, die worden in de loop van dit jaar omgezet naar KPN en dan is TFT inderdaad verleden tijd.:tired_face:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • April 21, 2020

Hallo @Rotterdam1967 , ja, dat komt vanzelf goed.,

En TFT bestaat nog steeds, echter alléén voor de thuisabo's, die worden in de loop van dit jaar omgezet naar KPN en dan is TFT inderdaad verleden tijd.:tired_face:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 22, 2020

Hi Rotterdam, welkom op het forum. 

Werkt je verbinding verder goed?  Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook nakijken. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 26, 2020

Rotterdam, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.