Skip to main content

hi ik probeer een nieuwe telefoon aan te schaffen via jullieĀ  en moet dan me huidige telefoonnummer invullen zodat ze het huidige KPN zakelijk abbonement kunnen omzetten. Echter ontvang ik geen verificatie sms en kan ik dus niet verder. hoe doe ik dit en heeft het zin het op deze manier te doen om zo combivoordeel te krijgen?Ā 

Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging?

Ā 

Als het een nieuw abonnement is is het belangrijk om het oude zakelijke klantnummer in te vullen. Zakelijk kan je niet het nummer meenemen door eenvoudig een sms'je te sturen.

Is het een verlenging? Dan kunt u dit via de mijnkpn omgeving doen. Als u nu een KPN consumenten abonnement heeft maar wilt deze omzetten naar zakelijk door een nieuw abonnement aan te vragenĀ gaat dat niet lukken. U zult dan eerst een contractsovername moeten doen naar zakelijk en dan uw zakelijke abonnement verlengen.

hi, ik zou in principe toch gewoon mijn huidige simkaart in het nieuwe toestel kunnen stoppen zonder daar een nieuw abbonement / verlenging voor aan te vragen? of zeg ik nu iets geks. Ik heb momenteel via mijn werk een KPN zakelijk abbonement.Ā 

hi, ik zou in principe toch gewoon mijn huidige simkaart in het nieuwe toestel kunnen stoppen zonder daar een nieuw abbonement / verlenging voor aan te vragen? of zeg ik nu iets geks. Ik heb momenteel via mijn werk een KPN zakelijk abbonement.Ā 

Zeker werkt dit. Alleen kpn verkoopt onli e geen telefoons zonder abonnement vrrlenging/aquesitite. U zult dus uw telefoon moeten aanschaffen op bol.com, coolblue, mediamarkt belsimpel of iets dergelijks.

Ā 

Edit: als het kpn een betreft is dit wel mogelijk, u moet dan tekenbevoegde zijn van het bedrijf en bellen met 0800-0403

Hi en welkom ā€‹@julie vintges!

Ik zie dat ā€‹@Ik_CombineerĀ je al perfect op weg geholpen heeft. Heb je nog vragen of heb je hulp nodig bij uitzoeken of bestellen van een nieuw toestel, dan kan je onze zakelijke klantenservice bereiken op 0800-0403.

Reageer