Skip to main content
Ik heb een vraag. Mijn iPhone is een aantal dagen geleden kapot gegaan en deze wilde ik ter reparatie laten opsturen via de KPN winkel. Nu wilden ze het aankoopbewijs hebben, welke ik dus niet meer heb. Kan deze opnieuw worden opgesteld of kan ik deze vinden in mijnKPN? Graag hoor ik of hier mogelijkheden in zijn!!



Groet, Simone
Hoi Simone,



Als je de Iphone gekocht hebt via (de website van) KPN, moet dat wel mogelijk zijn, lijkt mij.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en CAS-ID nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb alle informatie in het profiel gezet behalve het CAS id nummer. Ik weet niet waar ik deze informatie kan vinden. Zouden jullie mij dit kunnen vertellen?
Hi Simone, welkom hier.



Ik heb je contract, en tevens garantiebewijs, naar je gemaild. Open de bijlage en scroll naar beneden, dat is alles wat je nodig hebt. Heb je het in goede orde ontvangen?
CAS nummer is niet nodig. Dat is voor Digitenne. Daar is Noordzee ook nogal actief, dus ik vermoed dat het een copy-paste-dingetje is. @Noordzee ?
Simone, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.