Skip to main content
Vraag

Aankoopbewijs mobiel toestel opvragen

  • January 4, 2021
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hoi,

 

Ik moet mijn telefoon opsturen ter reperatie en mijn aankoopbewijs op de mail ben ik kwijt geraakt. Hoe kan ik aan nieuw aankoopbewijs komen, kan dit opnieuw via de mail naar mij worden gestuurd?

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Rachel Karel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 11, 2021

Hoi @Rachel Karel

sorry dat ik nu pas op je bericht kan reageren. Het is momenteel erg druk, dus vandaar. 

Is het inmiddels gelukt om het aankoopbewijs te krijgen? Zo niet, vul dan even je profiel hier in. Dan kan ik met je mee kijken. Geef je even een seintje als dat gebeurd is?