Skip to main content
goedenavond,



ik wil schade melden bij mijn verzekeraar, maar ik kan het aankoopbewijs nergens vinden in mijn mail? Kunnen jullie mij daaraan helpen?



vriendelijke groet



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Dominique89

Webcare kan je sneller helpen al je vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Dag @Dominique89 Ik kan je helpen aan een vervangend aankoopbewijs, dat je kunt gebruiken. Ik heb dan inderdaad wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ik wil ook graag weten welk merk en type toestel je hebt én het betreffende IMEI-nummer heb ik ook nodig. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb alle gegevens ingevoerd, IMEI zag ik nergens?
Het IMEI-nummer vind je op de doos waarin je toestel was verpakt. Je kunt het ook in het toestel opvragen door *#06# in te toetsen. Als je dit nummer er nog even bij zet, zorg ik dat je een vervangend aankoopbewijs krijgt. 🙂
Staat bij persoonlijk bericht
Yes, dank je wel. Ik heb je zojuist het vervangende aankoopbewijs toegestuurd!
Super! Heel er bedankt!!

Reageer