Skip to main content

Hallo,

Ik heb de aankoopbewijs nodig van mijn telefoon ivm schade zouden jullie deze kunnen mailen naar mij?

Groetjes ramona 

Hoi Ramona, 

 

Als je de telefoon in een KPN-winkel hebt gekocht?   Dan kan je het beste even teruggaan naar die winkel. Zij hebben mogelijk de aankoop nog in hun computer staan. 

Of heb je de telefoon online gekocht via de website van KPN? Dan heb je hier op het forum een kans. Vul dan wel jouw volledige profiel en laat even weten wanneer (op welke datum) je welke telefoon hebt gekocht.  

 


Goedemiddag @Ramonavanvliet, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is nooit fijn als je schade hebt aan je toestel, dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk laten repareren! Een aankoopbewijs is daarin inderdaad wel belangrijk. Wanneer je het originele aankoopbewijs niet meer hebt kan ik even in de systemen zoeken of ik die nog kan vinden. Zo niet, dan kan ik een vervangend aankoopbewijs aanvragen voor je. Ook dat is voldoende om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Ik heb hier wel aardig wat gegevens voor nodig, zou je het volgende via een privébericht even kunnen doorsturen aan mij: naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer, toestel type en IMEI-nummer?


Goedemiddag ik ben reeds geholpen dank je wel voor je reactie 

 


Fijn dat je al geholpen bent !  (Ik neem aan door de KPN-winkel.)

 


Fijn dat je al geholpen bent !  (Ik neem aan door de KPN-winkel.)

 

  • Facebook Messenger 😉

Reageer