Skip to main content

Ik wil graag mijn aankoop bewijs van 2016 graag hebben. Het staat niet in mijn mail wat ik heel apart vindt. Ik weet niet hoe ik dat moet terughalen

@Sgkea Welkom op ons Forum! Dan is het oude aankoopbewijs vast ondergesneeuwd in het mailverkeer van afgelopen 3+ jaar. Gaat het hier om een aankoopbewijs van een toestel met een abonnement of alleen een los toestel? Als je een los toestel hebt aangeschaft kan ik helaas geen vervangend aankoopbewijs sturen. Als het met een abonnement was dan moet ik even in het archief graven.
Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Dan kijk ik met je mee. 
Ik hoor graag van je!


Het gaat om een aankoopbewijs van toestel plus abbonnement. En heb mijn gegevens ingevuld die ik moest invullen.


@Sgkea Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik kan helaas zo niet het aankoopbewijs vinden en zal dus even wat collega's moeten aanschieten hiervoor. Om wat voor toestel ging het? Je mag dit eveneens vermelden in je profiel natuurlijk. 


Het gaat om toen ik de abbonnement met de toestel iphone 6 Plus. Ik zie in mijn mail alleen mijn eerste factuur.


Maar waarom duurt het zolang voordat ik antwoord krijg??


@Sgkea Daar ben ik weer. Het duurt even omdat ik (gelukkig) niet 24/7 aan het werk ben. Op het Forum streven we er naar binnen 24 uur terug te komen met een antwoord.  Als je direct geholpen wilt worden kan je altijd het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice (0800-0402) of de LifeChat. Het communicatieproces van het Forum is inderdaad anders dan de zojuist genoemde klantenservice kanalen. :sweat_smile:


Ik heb het even nagevraagd aangezien ik het contract niet terug kon vinden. Het contract wordt bewaard in een database waar wij helaas niet bij kunnen. Dit dossier kun je zelf schriftelijk opvragen. Je kan je verzoek naar het volgende adres sturen. 

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen


De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:

  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

Ik ga ervan uit dat je zo eerst uit de voeten kunt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?


@Sgkea Heb je ondertussen de oude facturen mogen ontvangen? Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, ben je van harte welkom hier op ons Forum! 


Reageer