Skip to main content
Beantwoord

Aankoopbon nodig voor garantieverzoek mobiele telefoon

• April 22, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo, 

ik ben vandaag bij een kpn winkel geweest voor reparatie van mijn mobiele toestel maar ik kan mijn aankoopbewijs nergens vinden kan ik hier nog op een andere manier weer aan komen want heb hem echt nodig voor de reparatie ik heb wel mijn contract enz maar de aankoopbon voor de garangie is nergens te vinden… 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@N3008. De aankoopbon is de derde bladzijde van je contract. Deze is je destijds toegestuurd toen je het contract bent aangegaan. 

Gelukkig heb je al je gegevens ingevuld in je profiel en zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met ons. Nu kan ik niet goed zien of jouw contract je is toegestuurd per mail, dus dat heb ik alsnog gedaan. Met dit document kun je naar de winkel en je toestel laten repareren :) 

Laat maar weten of je het ontvangen hebt en of de winkel je heeft kunnen helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Als het goed is heb je via een mail indertijd je aankoop per mail ontvangen.

Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Je kunt ook gratis bellen naar  de klantenserice 0800-0402 

• Auteur
  • Topper
  • April 22, 2025

Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Nee ik heb helaas nooit een e-mail er over ontvangen ik kon altijd wel inloggen en dan de aankoopbon in kijken maar dat lukt helaas niet..

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Nee ik heb helaas nooit een e-mail er over ontvangen ik kon altijd wel inloggen en dan de aankoopbon in kijken maar dat lukt helaas niet..

@N3008 het snelste is dan toch bellen, ben je nog steeds een klant van kpn

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hoi ​@N3008. De aankoopbon is de derde bladzijde van je contract. Deze is je destijds toegestuurd toen je het contract bent aangegaan. 

Gelukkig heb je al je gegevens ingevuld in je profiel en zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met ons. Nu kan ik niet goed zien of jouw contract je is toegestuurd per mail, dus dat heb ik alsnog gedaan. Met dit document kun je naar de winkel en je toestel laten repareren :) 

Laat maar weten of je het ontvangen hebt en of de winkel je heeft kunnen helpen!