Skip to main content

Ik heb een aankoopnota nodig van mijn HTC 12

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Nacer. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik een aankoopnota kan versturen per e-mail. Waarvoor heb je een aankoopnota nodig? Ik vraag dit omdat ik dan opzoek kan naar de juiste nota. Ben je op zoek naar een kopie van de aankoopbon of een vervangend garantiebewijs. Of ben je op zoek naar een bewijs van de waarde van een verloren/gestolen toestel ten behoeve van een claim bij een externe verzekeringsmaatschappij (bijvoorbeeld reisverzekering of inboedelverzekering)? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06 nummer en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is? Het 06-nummer en de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als dit niet het geval is, dan lees ik dat graag. :slight_smile: