Skip to main content
Beantwoord

Aanmaning gekregen

  • March 11, 2020
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

MarcoJansen
Nieuwkomer

Hallo. Ik had 2 jaar geleden een abonnement bij Telfort. Nu weet ik dat Telfort is overgenomen door KPN. Ik krijg al een jaar lang weer facturen voor het mobiel nummer: (...) .  Dit nummer heb ik nooit gehad en de facturen komen op mijn oude adres terecht bij mijn ouders. Ik heb al veel contact gehad met telfort hierover. Ze zouden het oplossen. Maar toch kreeg ik gisteren weer een brief van KPN dat voor 14 maar het bedrag van 23,97 betaald moet worden anders betaal ik extra kosten en rente.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Met vriendelijke groeten,

Marco Jansen

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @MarcoJansen, welkom! Wat vreemd dit, zeg! Ik zie inderdaad dat er nog anderhalve factuur open staat. Dit gaat om de facturen van december/januari. Deze zitten al bij de crediteringen in. Dat heeft zich net met elkaar gekruist. De openstaande facturen moeten dus inderdaad nog wel voldaan worden. Daarna ben je van ons af! ;-)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2020

Ha @MarcoJansen, welkom! Wat vreemd dit, zeg! Ik zie inderdaad dat er nog anderhalve factuur open staat. Dit gaat om de facturen van december/januari. Deze zitten al bij de crediteringen in. Dat heeft zich net met elkaar gekruist. De openstaande facturen moeten dus inderdaad nog wel voldaan worden. Daarna ben je van ons af! ;-)