Skip to main content
Hier het zelfde krijg het niet voor elkaar om mijn Mb's te delen met 2e nummer van ons huishouden. Echter is de oplossing die je hierboven aangeeft "SMS COMPLEET AAN naar 1515" niet meer in gebruik krijg netjes melding terug van KPN dat het niet meer actief is.
Hallo @Susan_



Nee het is mij nog niet gelukt. middels het smsje krijg ik inderdaad het zelfde bericht als @MMCG .
Goedenavond @MMCG, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Dat is vreemd! Naar mijn weten zou dat nog gewoon moeten werken. We gaan voor nu een andere oplossing zoeken. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer waarmee het MB delen nog niet lukt? Geef even een seintje als dit gelukt is ;)



@K. Smit, ik help je graag verder in jouw eigen topic!
Voor mij inmiddels niet meer nodig Afgelopen maandag met klantenservice 0800-0402 gebeld en die konden zien dat registratie maar half was voltooit. Klantenservice heeft het voor me aangepast en binnen 5 min was alles werkende... inmiddels kan ik mijn MB's delen..



Even bellen met Klantenservice is denk de snelste oplossing mocht je tegen dit probleem aanlopen.
Fijn om te lezen @MMCG 😉 Bellen is inderdaad het snelste en directer.

Reageer