Skip to main content

Dag KPN,

Wij gebruiken al een flinke tijd KPN1. Helaas hebben we op 1 specifieke iPhone11 sinds ca. 09-'22 ineens en spontaan problemen met de mobiele dataverbinding, die werkt op dit toestel niet meer.

Zelfde sim in andere iPhone en daar werkt ‘ie prima. Ik heb het toestel naar een reparateur gebracht en die geeft aan dat het toestel prima in orde is, met een niet-KPN sim werkt het idd prima. De reparateur tipte mij over het iPhone11-issue met KPN sims.

 

Ik heb de gebruiker een vervangende iPhone gegeven (die bleek het wel te doen).

De betreffende iPhone11 ligt sindsdien stof te vergaren, ik kan deze niet meer inzetten.

Inmiddels lees ik dat KPN is begonnen met het omwisselen van de iPhone's voor vervangende toestellen. Dat lijkt mij een bruikbare oplossing in dit geval.

Graag meld ik deze iPhone aan voor omruiling door KPN. Ik hoor graag van jullie welke informatie je nodig hebt om eea te kunnen processen. Bvd!

Mvg,
Remmelt Duurland

Pilz Nederland

Btw, de LTE-optie is default aan. Ik heb beide standen geprobeerd, geen verschil. De mobiele data indicator geeft een “E” en sterk signaal maar de data komt niet door.

 


Hallo @Remmelt Duurland, begrijp dat je een KPN Zakelijke klant bent. Voor alle vragen en ook iPhone 11 issue kun je contact opnemen met de Zakelijke klantenservice. Je bent nu op het consumenten forum. 


Dag Jeroen, dank voor de snelle reactie. Ik heb op het zakelijke KPN platform gekeken maar daar vind ik niks terug over dit issue. KPN doet richting de zakelijke klanten alsof er niks aan de hand is en houdt ons aan het lijntje, terwijl ook wij met toestellen zitten die ineens afgeschreven zijn. Dat is geen goeie taktiek om klanten te binden. Maar ik zal de zakelijke chat nog eens proberen, dank voor het advies. Mvg, RD

 


Yep, ik ben iets verder gekomen. Blijkbaar is KPN op de zakelijke markt ook al begonnen met omwisselen maar de service partners weten dat nog niet. Gaan we mee verder. Thx!