Skip to main content

Aanpassen automatische incasso

• October 5, 2020
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik wil dat de automatische incasso wordt aangepast naar een ander ABN Rekeningnummer. Graag hier contact voor opnemen. Hoe kan ik dit aanpassen? Groet, Laetitia (*****) 

en deze aansluiting loskoppelen van (synchronisatie verwijderen) met telefoon met nummer: (*****)

Admin: privacy gevoelige informatie verwijderd en afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • October 21, 2020

Hallo @overschrijving,

Welkom op het KPN Forum, mijn excuses dat u iets langer op een antwoord heeft moeten wachten. Uw opmerking is er per ongeluk tussendoor geglipt. Heeft u inmiddels al via een andere weg contact opgenomen met KPN en is het probleem al opgelost? Zo niet help ik u graag verder.

Begrijp ik het goed dat u het rekeningnummer waarvan de automatische incasso's van uw mobiele abonnement wilt wijzigen? U kunt dit makkelijk zelf regelen via uw MijnKPN

Ik begrijp echter niet zo goed wat u bedoelt met aansluiting loskoppelen, U kunt in uw MijnKPN ook mobiele nummers verwijderen zodat deze niet meer zichtbaar zijn. Ik hoor graag van u.

Ook voor andere vragen bent u altijd van harte welkom op het KPN Forum.