Skip to main content

Hoi,

 

Hoe kan ik de email adressen (laten) aanpassen die gebruikt worden om de facturen te sturen?

 

Het betreft privé abonnementen, 1x Internet Thuis en 3x Mobiel.

 

Groet,

Remco

Hallo @Remco Landegge , dat kun je in MijnKPN regelen.

 


@JanD 

 

Waar dan? Want ik zie nergens die optie.

 

groet

Remco


Hallo @Remco Landegge , binnen je profiel.

 


Hallo @JanD,

Dat het in mijn profiel zit lijkt me logisch.

Maar leg mij dan stap voor stap eens uit hoe ik bij het punt kom waar ik het e-mail adres voor de facturen aan kan passen.

Groet

Remco

 

 


Hallo @Remco Landegge , de gegevens in MijnProfiel zijn de basis- of stamgegevens voor andere onderdelen binnen MijnKPN.

Dus als je daar je e-mailadres aanpast komt een eerstvolgende factuur via dat e-mailadres binnen.

 


Ik waag er wel een belletje aan met de klantenservice. Met deze tips kom ik geen meter verder.


@Remco Landegge Welkom op ons Forum! Helaas kan je niet het e-mailadres waarop je facturen ontvangt wijzigen in de MijnKPN. Hiervoor kun je het beste inderdaad contact opnemen met onze klantenservice. Als het niet gelukt is met één van mijn collega's zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Postcode, huisnummer, klantnummer, laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer en nieuw e-mailadres zou perfect zijn. Let op: dat je de gegevens invult bij velden waar ‘privé’ achter staat.

Ik hoor graag van je!


Hallo @Remco Landegge , de gegevens in MijnProfiel zijn de basis- of stamgegevens voor andere onderdelen binnen MijnKPN.

Dus als je daar je e-mailadres aanpast komt een eerstvolgende factuur via dat e-mailadres binnen.

 

FOUT ANTWOORD:persevere:


@JanD kan gebeuren :D 


Reageer