Skip to main content

Het abonnementsgeld wordt altijd rond de 10de van mijn rekening afgetrokken, is het mogelijk dat deze naar de 26ste gaat?

Welkom @Bok001 

Voor vaste diensten; Internet, tv en bellen kun je tegenwoordig makkelijk en snel zelf je betaaldatum wijzigen op: kpn.com/factuurdatum Yes!

Voorwaarden:

  • De factuurdatum kan 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voer je de; adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de nieuwe datum waarop je de  factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

De betaaldatum laten wijzigen van je mobiele aansluiting? Dat kan via de klantenservice (0800 -0402). Of vul hier je forumprofiel in met: naam contractant, postcode + huisnummer, geboortedatum en klantnummer.  

Geef dan hier een seintje.

Bron

Als je belt,spreek dan in, dat je een medewerker wil spreken, succes!


Hallo @Tycha

Voor zover mogelijk heb ik het profiel aangevuld. Ik kan alleen nergens het klantnummer van mijn mobiele abonnement vinden.  Van mijn vast internet heb ik deze wel aangevuld.


Hoi @Bok001 Welkom op ons Forum! Ik zie dat @Tycha je al goed op weg heeft geholpen en heeft gevraagd om de gegevens in te vullen. Ik zie dat je twee 06-nummers op jouw naam hebt staan. Zal ik de factuur datum van beide nummers aanpassen? Ze worden immers van hetzelfde rekeningnummer afgeschreven. Laat het maar weten, dan maak ik het voor je in orde. :smile:


Dat is helemaal ideaal, graag! Alvast bedankt. 


@Bok001 Bedankt voor je snelle reactie. Het is geregeld. Ik heb de factuurdatums aangepast naar de 20e van de maand. Ongeveer 5-7 werkdagen later gaan wij namelijk incasseren. Dit gaat in per volgende maand, dus kijk maar even of dit jou goed uitkomt. We kunnen altijd nog wat meer naar voren of achteren schuiven, mocht je dit wensen. Laat het dus maar weten als ik nog wat voor je kan betekenen. :smile:


Hartstikke mooi, dank je!


Reageer