Skip to main content
Hallo, ik heb een paar maanden geleden mijn kpn abo verlengt met Zorgeloos Standaard 10GB. Deze gaat op 20-03-2019 in.

Nu is onlangs de databundel bij jullie nieuwe abo's verhoogd. Zou ik alsnog mijn komende Zorgeloos Standaard 10 GB abo kunnen omzetten naar een 15 GB - 150 bel/sms of zelfs 50 GB - 150 bel/sms???



Ik hoor het graag.



Groetjes, Daniël Schwitters.
Hallo, ik heb een paar maanden geleden mijn kpn abo verlengt met Zorgeloos Standaard 10GB. Deze gaat op 20-03-2019 in.

Nu is onlangs de databundel bij jullie nieuwe abo's verhoogd. Zou ik alsnog mijn komende Zorgeloos Standaard 10 GB abo kunnen omzetten naar een 15 GB - 150 bel/sms of zelfs 50 GB - 150 bel/sms???



Ik hoor het graag.



Groetjes, Daniël Schwitters.


Dat zal helaas niet gaan, je bent weer een 1- of 2-jarig contract aangegaan en dat dien je eerst vol te maken, vaak kun je 4 maanden voor einde contract al verlengen met het dan geldende aanbod.
Duidelijk, jammer genoeg...
Goedemorgen @cplusd, Welkom op het forum.Wat Jan-D heeft toegelicht klopt. Je kunt wel upgraden met meer mb's, maar de belminuten aanpassen gaat niet. Dat komt omdat het abonnement waarmee je hebt verlengd nog onder een andere voorwaarden valt. Je kunt upgraden naar Zorgeloos premium met 25GB met onbeperkt bellen/sms.

Reageer