Skip to main content

Hallo! 

Ik wil voor komende maand mijn mobiele abonnement aanpassen maar er is geen mogelijkheid om dat te doen. Ik krijg geen foutmelding, alleen gewoon geen opties te zien. Ik zit niet in mijn 1e maand, mijn nieuwe abonnement is in September al ingegaan en ik heb deze maand ook nog geen wijzigingen doorgevoerd. Dus is er een storing dat ik dat niet kan?! Zowel online als in de app lukt het niet.

Ik hoor het graag, alvast bedankt! 

Groet,
Daniëlle

 

Hallo @daru1974 , ik heb even in MijnKPN gekeken en bij mij ziet het er hetzelfde uit.
Lijst is helemaal leeg. Het lijkt inderdaad op een storing. Hopelijk lossen ze het snel op.


Dank je wel voor het snelle antwoord Ruud! Wacht ik het even af! 


Graag gedaan. Ik heb de KPN moderators ook even een seintje gegeven.


Dát is helemaal top! 😀👌 Ik heb nog 11 dagen tot aan mijn volgende maand in gaat dus hopelijk voor die tijd opgelost 


Hoi Daniëlle, de moderator ziet het ook en hij gaat er werk van maken. De melding is doorgezet.


Ha die Ruud, Ligt het gelukkig niet aan mij of bij mij 😜 Dank je wel weer!  


Hi @daru1974   Goed nieuws: het probleem lijkt opgelost, althans bij mij werkt het weer !!


Hoi Ruud, hier werkt het helaas nog niet… 😔


Oh, da’s jammer maar er zijn dus ontwikkelingen. Hopelijk ook snel voor jou weer mogelijk.


Ja precies, ondanks geen bericht vooralsnog geen goed bericht was…. wordt er achter de schermen wel gewerkt… Dank je wel voor je bericht! 


Helaas was het van korte duur, ook bij mij zijn de opties weer verdwenen 😥


Het is bekend en er wordt aan gewerkt. Mijn collega kan het nog wel aanpassen. Daarvoor kan je even bellen met 0800-0402. Omdat er een extra sms verificatie gedaan moet worden kan ik het niet via deze weg wijzigen. 


Dank je wel @Bart_Z !


Issue moet inmiddels zijn opgelost. Je moet je abonnement weer kunnen aanpassen in MijnKPN


Ik heb het gezien, dank je wel @Bart_Z