Skip to main content

Ik heb drie gsm’s op mijn naam ivm gezin. We hebben ten allen tijden mb’s kunnen delen en kregen €5 familie korting op twee nummers. Dat is sinds kort verdwenen. We moeten nu ineens een huishouden aanmaken, wat niet lukt. Snap er niks meer van. Ik heb 1 hussel onbeperkt internet zodat we onderling mb’s konden delen. Maar staat nu wel ingesteld en lukt toch niet

Hoi @Marina V . Welkom op het forum.

Wat jammer dat het allemaal niet goed lukt. Heb jij de stappen via deze pagina goed doorlopen?

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

 


Ja helaas al diverse keren gedaan. Maar hij blijft zeggen dat ik een huishouden moet aanmaken. We hebben hier nooit eerder zoveel problemen mee gehad. Sta nu op het punt om andere provider te zoeken voor de volgende abonnementen


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Heb ondertussen zoveel mogelijk mijn gegevens aangevuld. Hopelijk kun je hier wat mee


Ik heb alle nummers opnieuw toegevoegd. Het zou nu gewoon moeten werken.

 


Dank je wel. Ben helemaal happy. Het werkt


Fijn! Wat er nou precies misging kan ik lastig achterhalen. Volgens het systeem stonden een paar van die nummers op een ander (factuur)adres maar toen ik dat controleerde bleek dat niet het geval. Vreemd dus.

Ik ben in ieder geval blij dat jullie weer MB's kunnen delen. 


Ja is idd vreemd. Maar hierdoor ook de€5,00 niet meer gekregen enz. Was na al die jaren, en dat zijn er al heel wat, met meerdere nummers  klant. Maar het laatste jaar veel fouten en hogere rekeningen, die dan achteraf hersteld werden. Zelfs al twee vreemde nummers op mijn overzicht gehad die niet bij mijn abonnementen hoorde gehad, maar is nu allemaal opgelost. Dus nogmaals bedankt.  Hopelijk nu ook weer de €5,00 familiekorting dan zijn we helemaal blij..grtjs Marina