Skip to main content

Heb momenteel een abonnement bij T Mobile. Dat loopt af per 21-09-2021. Ik wil ook mijn mobiel bij kpn onderbrengen. Heb internet, mobiel echtgenote en internet tv via KPN.

Kan ik via uw organisatie het abonnement bij T mobile eerder beeindigen? Kunnen jullie dat regelen? graag wil ik het nummer behouden. Hoe kan ik dit allemaal zo snel mogelijk regelen?

Hi @Hansvastetelefoon! Welkom op het KPN forum, heel leuk om te lezen dat jij de wens hebt om ook met jouw mobiele nummer naar ons over te stappen!

Ik lees dat jouw huidige contract nog niet contract vrij is: check bij T Mobile wat zij dan berekenen als afkoopsom van het contract. Als je daarmee akkoord bent en dat met hen geregeld hebt, dan kun je nummerbehoud aanvragen van T Mobile naar KPN. Eerder een contract beeindigen met afkoopsom kunnen wij niet voor je regelen, de overstap naar ons toe wèl, zodra het contract vrij of stopgezet is met een afkoopsom.

Wil je toch nog even wachten met de overstap, zet dan de overstapwekker aan: je krijgt dan een seintje als zodra je over kunt stappen! 

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!