Skip to main content

Goedenmiddag 

 

Ik heb even een aantal zaken die ik graag met jullie wil delen en zover een oplossing kan krijgen

 

Ik ben al met mijn thuis diensten bij KPN, 

1.Nu ben sinds 6 december ook aangesloten bij KPN met mijn mobiele diensten ik kom van tele 2. Nu moet ik 25 € aansluitkosten betalen bij KPN ik vindt dit raar ik ben al klant bij kpn. Heb dit gedaan voor een beter netwerk en combi voordeel 

Daarbij is de incasso datum ook niet correct. 

2. Ik ben sinds dit jaar thuis over gegaan van telfort naar KPN  had ook geen keus maar ik zie overal welkom cadeaus bij KPN verschijnen ik heb hiervoor niets gekregen 

3. Kreeg op 5 December een cadeautje van KPN 5 Gb Data. Maar ik heb onbeperkt beetje raar heb hier niets aan dus.

 

4. Hier voor geld hetzelfde als bij punt 3 een cadeau kalender.?? Leuk dacht ik maar hier wordt ook gegooid met Data heb ik niks aan. Gisteren opende ik de footlocker das helemaal het toppunt ik moest gewoon mijn 25 % korting eerst kopen dacht het niet 

 

Graag zou ik een beetje opheldering willen krijgen als dat mogelijk is 

 

Met vriendelijke groet 

Gerben 

 

Hoi @Gerben81, welkom op het forum! Leuk dat je ook met je mobiel naar ons bent gekomen. Het klopt dat in je dit geval aansluitkosten betaalt. Dit komt omdat er wel werk, en dus kosten, bij komt kijken om je mobiele abonnement actief te krijgen. Daarvoor brengen we dan aansluitkosten in rekening.

De overgang van Telfort naar KPN is administratief. Je had al een abonnement en die is verder hetzelfde gebleven. De overgang komt dan ook niet in aanmerking voor een welkomstactie. Deze hebben we voor mensen die een geheel nieuw abonnement bij ons afsluiten. Jij hebt, toen je destijds bij Telfort je abonnement afsloot, gebruik kunnen maken van de actie van dat moment. 

 

Wat betreft de december kadoos, we doen ons best om leuke dingen te verzinnen waarbij er voor ieder wat wils bij zit. Volgens mij hebben we een gevarieerd aanbod aan leuke dingen geregeld. Je kunt het volledige overzicht hier bekijken. Controleer voor de zekerheid of je niet hier en daar wat gemist hebt aan kadootjes. 20% korting op aankopen bij Foot Locker zit daar ook bij. Dat wordt alleen uitgevoerd als korting op het kopen van een kadobon. Dus je krijgt dan een €25 kadobon voor €20, of een €50 kadobon voor €40.