Skip to main content
Beantwoord

Aansluitkosten kids sim abonnement

  • December 9, 2019
  • 7 reacties
  • 263 keer bekeken

Waarom staan er aansluitkosten op mijn onlangs afgesloten contract inzake kids sim?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jelle, het is mij ook duidelijk waarom dit zo is gegaan. Deze order is uitgevallen en later handmatig ingevoerd, die collega die dat heeft gedaan heeft dit per abuis aangezet. Menselijke fout dus. Ik heb hier dan ook een correctie voor ingevoerd. Op je eerste factuur zul je zien dat ze wel in rekening worden gebracht en dat ze daaronder gelijk worden gecorrigeerd, de aansluitkosten blijven € 0.-.

Sorry voor alle ongemak en onduidelijkheid. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 10, 2019

Hoi Jelle, welkom op het forum. 

Wanneer je al een regulier abonnement bij ons hebt zouden er geen aansluitkosten in rekening gebracht mogen worden. Mag ik dit voor je nakijken? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2019

Done.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 11, 2019

Dankjewel, ik vraag dit even na hier waarom dit fout gaat. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2019

Hi Jelle, het is mij ook duidelijk waarom dit zo is gegaan. Deze order is uitgevallen en later handmatig ingevoerd, die collega die dat heeft gedaan heeft dit per abuis aangezet. Menselijke fout dus. Ik heb hier dan ook een correctie voor ingevoerd. Op je eerste factuur zul je zien dat ze wel in rekening worden gebracht en dat ze daaronder gelijk worden gecorrigeerd, de aansluitkosten blijven € 0.-.

Sorry voor alle ongemak en onduidelijkheid. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2019

Bedankt voor de uitleg en de hulp.


  • Deelnemer
  • June 7, 2020

Goedemorgen, 

heb ook een kids Sim aangevraagd.
In de mail die ik heb ontvangen van kpn staat ook dat er aansluitingskosten in rekening gebracht gaan worden! 
Kan dit (ook) nagekeken worden? 

alvast bedankt. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hoi Sabje, ik kijk dit graag voor je na. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?