Skip to main content
Blijft ongelooflijk klantonvriendelijk!!!

ik heb op hetzelfde adres de volgende KPN abonnementen: 2 mobiel telefonie, 1 mobiel data voor ipad, 1 prepaid mobiel, TV en internet.

Nu moet ik als jarenlang trouwe klant weer 25€ aansluitkosten betalen.....👎👎👎👎👎 voor nog een extra mobiel telefonie abonnement!!!!
Maar voor het nieuwe mobiele abonnement moeten toch nog steeds dezelfde zaken gedaan worden bij KPN? Je krijgt een nieuwe SIM-kaart. Die wordt in het logistieke centrum ingepakt en bij je thuisbezorgd, meestal per koerier. Je nummer wordt geactiveerd en op het netwerk ingezet, medewerkers zijn bezig met administratieve werkzaamheden...

Of dat allemaal 25 euro mag kosten is misschien een andere discussie, maar als je een bestaande KPN klant bent met meerdere abonnementen, worden bovenstaande werkzaamheden toch nog steeds gedaan hoor.



Ik snap niet helemaal waarom dat klantonvriendelijk is. Je krijgt met de abonnementen die je nu hebt al een boel korting en extra data/min/sms via KPN Compleet.

Waarom gaan zoveel mensen er dan vanuit dat je recht hebt op nog meer korting, bijvoorbeeld op aansluitkosten?
Laat maar zitten.....🙋

Zou ik je proberen uit te leggen, als je brood bij de bakker koopt, betaal je ook niet apart de chauffeur die het brood heeft gebracht, als je geld uit de muur haalt betaal je ook geen service kosten voor diegene die het geld heeft gebracht, zo kan ik nog wel even doorgaan, maar goed het bedrijf bepaald zelf de prijs maar dat het vreemd is begrijp ik helemaal, als laatste voorbeeld zal ik de bank noemen daar mee krijg je ook een pas opgestuurd, en betaal je ook geen openingskosten, sterker nog daar krijg je bij sommige banken zelfs een welkoms premie. Kpn ik hoop dat jullie hier iets aan hebben 


@Tazman1976 misschien dat je het niet gezien hebt maar je reageert op een topic van bijna een jaar geleden. Heeft niet zoveel zin.