Skip to main content

aansluitkosten niet vergoed gekregen

  • December 21, 2020
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

ik heb al jaren een internet en tv abb. bij kpn

ben afgelopen maand gebeld door een medewerker met de vraag of ik ook een mobiel abb. wilde hebben via kpn. Er werd mij verteld dat ik geen aansluitkosten van 25 euro hoef te betalen

Tot mijn grote verbazing staat deze wel op de eerste factuur.

Gebeld met een medewerker maar die kon er niets aan doen want die kende de afspraken niet

Ik voel me zwaar opgelicht

Wat kan ik nu nog doen ???

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • December 28, 2020

Hoi @jw1, bedankt voor je bericht. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. 

Dat is geen leuke ervaring lees ik zo. Ik wil graag kijken of ik hierin nog iets voor je kan betekenen. Als je je gegevens invult in je profiel en mij een seintje geeft als dat is gebeurd, dan kan ik aan de slag :)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2020

profiel is bewerkt

ik hoop dat je er genoeg aan hebt en mij spoedig een antwoord kan geven over mijn aansluitkosten


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • December 29, 2020

@jw1 Gisteren niet meer gelukt, maar ik heb vandaag gelijk even voor je gekeken. Ik heb in het systeem €25,- vergoed. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur. Excuses voor het ongemak. 

 

Ik wil je voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling wensen 🥂✨.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

bedankt voor je moeite