Skip to main content

Ik kan via simpel.nl. voor minder geld een jaar Mobiel abonnement afsluiten met 4000 mb’s internetbundel waar ik nu niet meer dan 1400 mb’s heb.

Ik heb regelmatig een te kort op dit KPN internetbundel aantal, waar ik voor bellen en sms’en ver beneden de maxima blijf. Het is voor mij dan ook interessant om over te stappen naar simpel.nl, tenzij KPN iets kan doen waarbij ik aanzienlijk meer internet mb’s kan krijgen zonder iedere keer bundels bij te moeten kopen voor €5,- voor ‘slechts’ 500 mb’s meer

Hallo @RonaldBi , binnen MijnKPN kun je maandelijks je abo naar boven/beneden aanpassen zonder losse bundels te hoeven kopen. Heb je bijvoorbeeld 3 maanden lang 2x zoveel data nodig als je abo nu biedt pas je dat abo aan en zet je het na 3 maanden weer terug naar je standaard abo.

 


Beste JanD, hartelijk dank. Deze aanpassing kost dansen geld. Gek genoeg Moerbeke wel bundels bij kopen als je je limiet hebt bereikt. Waarom moet je het na 3 maanden dan weer aanpassen naar max in je abo? Zo blijf je bezig


Hallo @RonaldBi , je abo naar boven bijstellen lijkt me goedkoper dan steeds losse bundels bij moeten kopen, maar dat is een kwestie van rekenen en kijken wat het voordeligste voor je is.

 


Abo bijstellen naar boven wat extra geld gaat kosten is nu net mijn punt, dan kan ik voor twee Euro per maand goedkoper dan nu bij KPN beter overstappen waar ik dan ook nog meteen 4GB Internetbundel krijg. Dus bijstellen naar boven voor extra geld gaat het niet worden.