Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag vast per maand mijn MB's ophogen.

Ik zie dat je alleen via een bundel 250 MB of 1000MB extra dit handmatig moet toevoegen.

Maar zie nergens hoe ik mijn abbonement kan veranderen met meer MB’s?

Weet iemand hoe dit moet?

 

gr Dustin

 

Hallo @Dustinvandaal , binnen MijnKPN kun je maandelijks je bundel aanpassen bij je abo, naar  boven en later weer naar beneden, maar nooit lager dan je oorspronkelijke bundel bij je abo.

Dan hoe je niet steeds losse bundels aan te schaffen.

 


Hallo @JanD Dank voor je bericht.


Echter kan ik dit in Mijn KPN dus niet vinden.

Ik zie alleen maar de losse Extra bundels van 250 MB of 1000 MB ophogen.

Maar niet standaard ophogen via je abbonement.


Hallo,

Ik wil graag vast per maand mijn MB's ophogen.

Ik zie dat je alleen via een bundel 250 MB of 1000MB extra dit handmatig moet toevoegen.

Maar zie nergens hoe ik mijn abbonement kan veranderen met meer MB’s?

Weet iemand hoe dit moet?

 

gr Dustin

 

Hallo @Dustinvandaal ,

 

Als jouw oude abonnement nog niet de einddatum heeft bereikt, dan kun je voorlopig alleen maar extra bundels kopen. 

Als jouw huidige abonnement wel de einddatum heeft bereikt, dan kun je overstappen op KPN Hussel. 

Overstappen op KPN Hussel kan via 0800-0402 of via de website :

 https://www.kpn.com/mobiel-shop.htm?icid=toptaak8-allesovermobiel

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

bedank @Noordzee ! hier heb ik iets aan.

 

Fijne avond.


Gr Dustin

 


@Dustinvandaal Welkom op ons KPN Forum! 

Bedankt voor je bericht. Afhankelijk van hoe oud je abonnement is kun je je abonnement een stapje omhoog zetten. JanD heeft gelijk en Noordzee ook, maar beide geven ze niet de volledige uitleg weer. 

Als je een abonnement hebt van 2016 of ouder, dan kun je je abonnement binnen die huidige propositie maandelijks een stapje omhoog zetten en weer terugzetten. Let op: nooit lager dan het abonnement waar je ben ingestapt. 
Deze abonnementswijziging moet de doorgeven voor het einde van de maand, want die gaat per de 1e van de maand in. Tussendoor kun je bundels bijkopen zoals Noordzee aangeeft. 

Je kunt ook 3 maanden voor de einddatum van het contract je abonnement verlengen naar de Hussel, zoals Noordzee aangeeft. Ook voor de Hussel propositie geldt. Je kunt je abonnement maandelijks verhogen én verlagen. 
Kun je mij voorzien van je gegevens, dan kijk ik met je mee welke optie het voordeligst voor je is. :blush:  Je mag je postcode, huisnummer en klantnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd.
… Mocht je je abonnement willen opschroeven, dan wil ik dit natuurlijk voor je in orde maken. :wink:

 


Reageer