Skip to main content
Goedenavond!

Ik begrijp niet wat er met KPN gebeurt. Ik wilde vandaag een abonnement met telefoon nemen. Ik verdien 1700 € netto per maand. Ik heb geen verplichtingen of vergoedingen. Ik woon bij mijn ouders, BKR is ook niet negatief. Helaas kreeg ik een weigering. Kan iemand mij uitleggen waarom?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @M.Ambros Dat is heel bijzonder inderdaad. Hoe heb je dit aangevraagd en hoe heb je begrepen dat dit klaarblijkelijk is afgewezen? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bedankt voor uw antwoord!

Ik was in de KPN-winkel. Na het invullen van alle benodigde informatie zei de werknemer dat ik een weigering had ontvangen. Ik heb me nog nooit eerder aangemeld bij KPN. Alleen mijn vader heeft het. Ik ben nog geen klant van KPN...
Hallo @M.Ambros Dank voor je verdere toelichting hier en in het privébericht dat je me stuurde. Ik ben benieuwd op basis waarvan je deze weigering dan hebt ontvangen. Is dat ook uitgelegd. Ik zie zelf niet direct een reden waarom je geen abonnement zou kunnen afsluiten. Heb je dit ook nagevraagd in de winkel? In welke winkel was je eigenlijk?
De verkoper in de winkel kon me niet vertellen waarom ik werd geweigerd. Ik was in de KPN-winkel in Apeldoorn. Is er iets dat ik kan doen om dit abonnement te krijgen?
Ik kan op basis van je verhaal zelf geen reden bedenken waarom je geen abonnement zou kunnen afsluiten. Je zou contact kunnen opnemen met de afdeling 'klantacceptatie', via de klantenservice (0800-0402). Vanzelfsprekend kun je langs bij de betreffende winkel: men zou je in elk geval iets meer moeten kunnen vertellen.
Natuurlijk doe ik dat. Bedankt voor je hulp.
Hallo @M.Ambros Ik was nog even nieuwsgierig: is het gelukt om duidelijkheid te krijgen?