Skip to main content

 
Ik zou graag de bundel willen activeren die te zien is op de foto. Helaas krijg ik keer op keer de melding dat de aanvraag niet verwerkt kan worden. Ik zit al in het buitenland en heb deze bundel met spoed nodig! Helaas is dit de 2e dag dat wij zonder internet (en dus navigatie) zitten doordat ik de bundel niet kan activeren. Dat betekend dat mijn geplande roadtrip al 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Kan iemand mij hier zo spoedig mogelijk mee helpen?? Alvast bedankt. 
Esther

Hi @Esther Scholsberg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! 

Het is helaas alweer enkele dagen later, op het Forum is het niet zo dat we live contact hebben en je hierdoor direct kunnen helpen. Dus ik vraag mij ook af of je mijn hulp nog kan gebruiken of dat het inmiddels al opgelost is. Als ik namelijk op jouw adres kijk zie ik 2 mobiele nummers, waarvan 1 ook in het buitenland verbruik laat zien. Echter geen bundels nog.. Ik zie wel dat op 1 juli een wijziging van het abonnement is ingegaan. Op 1 juli kon dat voor problemen zorgen, je kan niet 2 openstaande orders hebben. Maar nu lijkt er niks te zijn wat een buitenlandbundel zou kunnen tegenhouden. 

Heb je het al opnieuw geprobeerd en loop je hier nog steeds tegen aan? Het kan ook soms goedkoper zijn om een lokaal simkaartje te kopen met data en deze in je toestel te stoppen. Als je Whatsapp en dergelijke dan gewoon op je Nederlandse nummer laat staan kan je dat ook gewoon nog gebruiken!

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen en zo ja op welke manier!


Beste @Susan_

bedankt voor je reactie. Helaas is mijn probleem nog niet opgelost. De door jullie aangeboden bundel (zoals op de foto te zien) is niet vindbaar in “mijn kpn”, en via sms aanvragen geeft nu helemaal geen respons. Ik zou graag gebruik maken van het door jullie aangeboden aanbod, maar ik blijf het antwoord krijgen dat het niet geactiveerd kan worden. Het blijft een raadsel waarom en hoe dit zsm opgelost kan worden. Ik hoop dat jij me hiermee kunt helpen. bedankt vast. 
Esther


@Esther Scholsberg, oke! Ik ga er even achteraan want dit is niet de bundels die wij (ook volgens onze website) aanbieden voor in Turkije.  Dus of het is een foutje vanuit onze kant, of er gaat iets niet helemaal goed. Ik hoop hier snel op terug te kunnen komen!


Hi @Esther Scholsberg, daar ben ik weer. Het gaat inderdaad om een foutje, en jij hebt een primeur gehad. Er komt een nieuwe bundel aan, maar dit sms'je is er tussendoor geglipt. De reden dat je hem nog niet kan aanvragen is omdat het nog niet live gezet is. Binnenkort zal dit gebeuren, maar tot die tijd zal je het moeten doen met de bundels die we op dit moment hebben voor buiten Europa. Mijn excuses voor deze verwarring! 


Reageer