Mijn multisim aanvraag blijft maar draaien in de Apple Watch app. Na meer dan een uur aan de telefoon gezeten te hebben met KPN nog niet opgelost. Heel frustrerend dat niemand mij kan helpen!! Kom op KPN
Hi, bij mij exact hetzelfde probleem. Sinds gister middag blijft de status draaien op activeren. Volgens mij is dit een probleem vanuit KPN. Graag z.s.m. oplossen! Gr. Andy
Hallo
Ik adviseer je om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Dan kunnen ze jou ter plaatse daarmee helpen.
Beste
ik ben al in de winkel geweest….men zoekt daar op Google en geeft vervolgens aan: bel maar even met de klantenservice. Wij kunnen u niet helpen
Oh, dat is een merkwaardige reactie van die winkelmedewerker.
Hoi
Kan je daarnaast ook je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken wat ik vanaf deze kant kan zien.
Hi
Dank voor je reactie.
Het wieltje blijft maar draaien. Afgelopen zaterdag wederom bij een KPN winkel geweest. Begrijpen het daar ook niet.
Ik heb mijn gegeven aangevuld.
Hopelijk kun jij mij helpen!
Groet, Patrick
ter aanvulling: ik heb een IPhone 14 en een Apple Watch SE
Dank je
Beste
ik heb inderdaad een gemiste oproep van de KPN gehad. I.v.m. werk kan ik moeilijk aannemen mede gezien zo’n gesprek best wat tijd in beslag neemt. Is er mogelijkheid dat KPN mijn account op de achtergrond reset zodat ik de aanvraag opnieuw kan indienen? De Watch opnieuw installeren heb ik al meerdere keren gedaan, dat helpt niet. Hopelijk komt er snel een oplossing. Groet, Patrick
Ik weet niet of ze een reset willen doen of iets anders, dat kunnen zij beter samen met jou bekijken. Ze zullen op een ander tijdstip opnieuw proberen om je te bereiken, zodat jullie het dan samen kunnen bespreken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.