Skip to main content
Beantwoord

aanvraag vervangende simkaart, navraag levering

  • April 7, 2020
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste,

Op 27 maart heb ik een vervangende simkaart aangevraagd. Van deze bestelling heb ik geen bericht ontvangen en de simkaart is ook nog niet binnen. Graag een terugkoppeling wat er mis is gegaan en/of ik een nieuwe aanvraag moet indienen om zo snel mogelijk een nieuwe simkaart te kunnen ontvangen.

 

Vriendelijke groet,

Leo

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Leo_1979 welkom op het forum! 
Zoals @ChrisWissink noemt is de route langs mijn telefonische collega's op dit moment het snelste.

De simkaart had inmiddels al lang en breed binnen moeten zijn. Deze komt gewoon met postnl en zou er dus uiterlijk 2 a 3 werkdagen over moeten doen.
Ik vermoed dan ook dat er met het verwerken van de bestelling iets niet goedgegaan is. Mijn advies is er overnieuw een te bestellen en anders even met mijn collega's te bellen.

Mocht het niet zo'n haast hebben kan ik natuurlijk ook even met je meekijken. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • April 7, 2020

Hallo @Leo_1979,
Vervelend dat je geen vervangende simkaart hebt ontvangen. Het is op dit moment erg druk op het forum, het handigste is om even te bellen met de klantenservice via 0800-0402 optie 1. Deze kunnen op dit moment sneller uitzoeken wat er precies misgaat en een nieuwe alsnog opsturen. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Leo_1979 welkom op het forum! 
Zoals @ChrisWissink noemt is de route langs mijn telefonische collega's op dit moment het snelste.

De simkaart had inmiddels al lang en breed binnen moeten zijn. Deze komt gewoon met postnl en zou er dus uiterlijk 2 a 3 werkdagen over moeten doen.
Ik vermoed dan ook dat er met het verwerken van de bestelling iets niet goedgegaan is. Mijn advies is er overnieuw een te bestellen en anders even met mijn collega's te bellen.

Mocht het niet zo'n haast hebben kan ik natuurlijk ook even met je meekijken. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Leo_1979, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en/of je simkaart al ontvangen?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!