Skip to main content

Hallo, 

Ik wil (en kan) mijn abonnement verlengen, hier wil ik ook een nieuw toestel bij. Alles klaar, maar nu wordt er gezegd dat ik als oud klant van Telfort (ik kom dus nu volledig over van Telfort naar KPN) nog maandelijks extra korting (4 euro) op mijn producten kan krijgen. Nu vind ik dit nergens terug in de prijs overzichten. 

“Als voormalig Telfort klant met KPN of Telfort thuis internet profiteer jij na verlenging van je abonnement van welkomstkorting. Daarmee krijg je maandelijks tot €4,00 korting op je KPN abonnement.”

Hoe zit deze precies in elkaar? Ik hoor graag van jullie, zou mooi wezen dat het vandaag voor 21.00 uur nog rond komt.

 

Groet,

Julian

Hoi @JulianDijkstra, welkom op het forum!
Sorry voor mijn late antwoord, hier op het forum gaat daar soms een paar dagen overheen. 
Is het inmiddels gelukt te bestellen met je korting?

Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!