Skip to main content
Goedendag,

Ik heb me abonnement verlengd en nu staat er als ik inlog 5gb data. Terwijl ik voor 10gb heb gekozen en daar ook de kosten naar zijn. Het abonnement gaat pas in juni in maar ik wil wel zeker zijn dat er geen fout gemaakt wordt.
Hoi. Heb je je forumprofiel al ingevuld? Dan kan je snel geholpen worden door een KPN moderator. Daarmee geef je namelijk toestemming je gegevens in te zien. Waar 'privé' bij staat is alleen te zien door de moderators en jezelf.

Na invullen onderaan op Sla gegevens op klikken.
Dankjewel heb alles ingevuld!
Hoi Selina. Welkom op het forum. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat je hebt gekozen voor het abonnement "onbeperkt bellen/sms en 5 GB". Het mobiele abonnement is aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet. Omdat je meerdere diensten afneemt bij KPN ontvang je een aantal voordelen. Je ontvangt een gratis zenderpakket (Pluspakket) en dubbel zoveel data (mobiel). De KPN Compleet voordelen staan niet op een orderbevestiging, uiteraard worden de GB's wel verdubbeld naar 10 GB. Zolang je meerdere diensten blijft afnemen blijven we het maandelijks verdubbelen.
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer