Skip to main content

Mijn lopende abbonement komt van Telfort en loopt nog ongeveer een jaar, als ik het nu 1 stap omhoog zet, ben ik dan mijn voordeel van mb's 3 maanden meenemen kwijt? De chat medewerker zei van niet maar ik wil hier nog een keer checken voor er weer iets fout gaat

Hallo @irma1965  als TFT-klant kun je 1x per maand je huidige abo naar boven bijstellen en ook weer naar beneden bijstellen, maar niet lager dan je huidige abonnement, daarmee behoud je al je TFT-rechten.

Alleen als je ècht overstapt naar KPN gaan hun prijzen en voorwaarden gelden en dat kan nadelig voor je zijn.

Als je nu in MijnKPN op je huidige abo klikt klapt er een soort submenu uit met meerdere abo-vormen binnen TFT die je dus per maand aan kunt passen.


Hoi janD,

Even een vraag ben jij een particulier of ben je iemand van de KPN, ik heb namelijk al meer problemen ervaren toen we van Telfort overgingen naar KPN waren al mijn belminuten weg en dat is nooit opgelost, ik wil er wel zeker van zijn als ik dit doe dat ik nog wel mijn mb's mee mag nemen 


Hoi @irma1965 

@JanD is niet van KPN. Maar hij weet als Telfort-klant en ervaren forum-bezoeker wel heel veel van de regels die Telfort en nu dus KPN hanteren.  Je kunt er dus vanuit gaan dat zijn bericht juist is. 

 


Hallo @irma1965 , ik ben een gewone TFT-klant en medeforumgebruiker net als jij.

Als je binnen TFT e.e.a. aanpast blijven de voorwaarden en prijzen gelden zoals die bij TFT gelden.

Pas als je ècht overstapt naar KPN, dan gelden, nogmaals hun voorwaarden en prijzen en dat hoeft niet per se  voordeliger te zijn. Die afweging moet je zelf maken.

Mijn eerdere reactie staat nog steeds.

Succes met je beslissing.

S.E. et O.

 

 


Hi Irma. 

Het meenemen van de Mb's zal hetzelfde blijven. Jij verandert namelijk niet van provider maar alleen van bundel binnen je abonnement. Dit kun je dus gerust doen zonder dat voordeel kwijt te raken.Â