Skip to main content

Beste KPN, 

 

Ik heb mijn abbonement verlengd. De prijs zoals geselecteerd en bevestigd door jullie in de mail klopt echt niet met wat ik maandelijks betaal. Ik betaal maandelijks meer dan afgesproken/ geselecteerd. Ik ben hier niet zo heel erg blij mee. Ik wil graag gewoon de abbonement kosten zoals afgesproken en het geld terug wat teveel is betaald. 

Hallo @Sanbakker ,

 

Kan het zijn dat de korting van KPN Hussel nog niet hebt geactiveerd? 

 

Heb je jouw TV en Internet nog bij Telfort lopen? 

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro (of 7,50 euro) per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Heb je internet bij KPN? 
Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 


@Sanbakker Welkom op het forum. Wat vervelend dat de prijs van je abonnement anders lijkt te zijn dan afgesproken. Het zou inderdaad de optie van @Noordzee kunnen zijn. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten al dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


@Sanbakker 

Heb je inmiddels de korting vanwege KPN hussel geactiveerd? 


Hi!

 

Ja deze is reeds geactiveerd. Maar de bevestigingsmail van het abbonement en de abbonement kosten zoals weergeven in mijn KPN komen nog steeds niet overeen.. 


Hi, 

In de bevestigingsmail komt altijd de bruto abonnementsprijs te staan zonder de KPN-Husselkorting. 

De reden hiervoor is dat je die korting alleen houdt zolang je voldoet aan de voorwaarden van KPN-Hussel. Zodra jouw aanvraag voor de korting verwerkt is (dat kan een paar weken duren ivm de zomervakantie), dan wordt de netto prijs wel zichtbaar voor jou in Mijn KPN en op jouw facturen.

 


De prijs in de mail is dus veel lager dan de abbo kosten in mijn KPN, ik denk dat ik langs moet gaan bij de winkel want ik kom er gewoon niet uit. 


Zoals zichtbaar is:

17,50 voor abbonement en 9 euro voor toestel


En hier wat er in mijnKPN staat bij producten:

De prijzen voor abbonement komen niet overeen. 27,50 in plaats van de 22,50 zoals zichtbaar is in de bevestigingsmail van het abbonement.. 

 


Hi, 

In de bevestigingsmail komt altijd de bruto abonnementsprijs te staan zonder de KPN-Husselkorting. 

De reden hiervoor is dat je die korting alleen houdt zolang je voldoet aan de voorwaarden van KPN-Hussel. Zodra jouw aanvraag voor de korting verwerkt is (dat kan een paar weken duren ivm de zomervakantie), dan wordt de netto prijs wel zichtbaar voor jou in Mijn KPN en op jouw facturen.

 

@Sanbakker

Ik heb jouw plaatsjes bekeken. Mijn vermoeden wordt bevestigd. De aangevraagde korting voor KPN-Hussel is nog niet verwerkt. 

Zodra jouw aanvraag voor de korting verwerkt is (dat kan een paar weken duren ivm de zomervakantie), dan wordt de netto prijs wel zichtbaar voor jou in Mijn KPN en op jouw facturen.

Ik ga er dan wel vanuit dat je de korting hebt aangevraagd via de link in mijn bericht van 12 dagen geleden. Zo niet, graag dit dan alsnog regelen! 

 

Hallo @Sanbakker ,

 

Kan het zijn dat de korting van KPN Hussel nog niet hebt geactiveerd? 

 

Heb je jouw TV en Internet nog bij Telfort lopen? 

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro (of 7,50 euro) per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Heb je internet bij KPN? 
Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

 


Het is wel verwarrend, want het lijkt alsof die 5 euro er wel al van af is. Er staat 27,50 doorgestreept 22,50. Waar komt die 27,50 überhaupt vandaan? Want die word op het eerste plaatje niet genoemd. 


@Sanbakker Ik kan mij voorstellen dat het verwarrend is als je 2 verschillende prijzen ziet. Ik zou dan ook graag even voor je uitzoeken hoe het precies zit met de prijs van je abonnement. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je kunnen laten weten wanneer dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


@Sanbakker 

Is het inmiddels administratief in orde? 
Als je 17 dagen geleden op die link geklikt hebt in mijn eerste bericht, dan is er een grote kans dat het nu voor elkaar is. 


Hi!

 

Ik heb de link gevolgd en alle stappen gevolgd, profiel ingevuld etc. Helaas is de prijs op mijn KPN nog steeds hetzelfde en betaal ik nog hetzelfde.... 

Ik heb mijn KPN profiel ingevuld maar ik krijg verder op geen manier contact of reactie. 

Met vriendelijke groet 

 


Prima @Sanbakker ,

Dan kan @Rutger_ nu voor jou in de administratie gaan kijken.


@Sanbakker Je telefoonnummer is toegevoegd aan het huishouden, de voordelen zijn dan ook ingegaan. Ik stuur je nog een privé bericht met verdere informatie! @Nick83 27,50 is de reguliere prijs van het abonnement, daar wordt dan nog 5 euro korting op gegeven waardoor je op 22,50 maandelijks uitkomt. Inclusief de Hussel korting is het bedrag dan 17,50.