Skip to main content
Beantwoord

Abbonement loopt af kan ik hierna niet meer bellen?

  • May 5, 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Mijn abonnement loopt binnenkort af. Het is een sim only abonnement. 

Moet ik dit persee verlengen of kan ik dezelfde aanhouden als nu en gewoon blijven bellen etc.? 

 

Dank voor de reactie! 

Beste antwoord door wjb

Als je niet verlengt dan blijft je huidige abonnement gewoon doorlopen onder dezelfde condities en kan je hem maandelijks opzeggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 5, 2020

Als je niet verlengt dan blijft je huidige abonnement gewoon doorlopen onder dezelfde condities en kan je hem maandelijks opzeggen.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi @Irmadl, welkom op het forum. 

Als je niet verlengt dan blijft je huidige abonnement gewoon doorlopen onder dezelfde condities en kan je hem maandelijks opzeggen.

Dit klopt helemaal, geen zorgen dus. :relaxed: