Skip to main content
Beantwoord

Abbonement veranderd

• July 23, 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds deze maand is mijn internet van 20G naar 10G veranderd waardoor ik nu over me bundel heen ben . Heb niks aangevraagd hiervoor. Me abbonement loopt in januari pas af .hoe kan dit ? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou uitgezocht en jouw KPN Compleet voordelen waren inderdaad niet meer actief. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar ik heb de voordelen weer geactiveerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Bommelroy. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat jouw databundel ineens gehalveerd is. Het zou kunnen dat jouw KPN Compleet voordelen eraf zijn. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het voor jou nakijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2020

Heb profiel.ingevuld

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou uitgezocht en jouw KPN Compleet voordelen waren inderdaad niet meer actief. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar ik heb de voordelen weer geactiveerd.