Skip to main content

Hi ; een vraagje. Mijn abbo loopt binnenkort af . Nu ben ik benieuwd of er ergens te vinden is uit welke toestellen je kan kiezenĀ  en waar je niet voor hoeft bij te betalen? Is dat mogelijk?

Euh.... als u een nieuw toestel wiltĀ dan zal u daar gewoon voor moeten betalen...


Ook als ik mijn abbo verleng? Dat bedoelde ik namelijk weet niet hoe dat werkt?


Ook als ik mijn abbo verleng? Dat bedoelde ik namelijk weet niet hoe dat werkt?

Ja natuurlijk. KPN is de kerstman niet.


Hi @Rhon, welkom hier.Ā 

Nick legt dit goed uit, maar ik zal het even toelichten. In het verleden waren de telefoons inbegrepen bij de prijs van het abonnement. Sinds enkele jaren mag dit simpelweg niet meer en wordt het apart aangegeven. Als het zover is en je mag verlengen, dan kun je hier zien welke toestellen we hebben voor welke prijs en wat jouw maandbedrag wordt inclusief het abonnement.Ā 

Is het zo duidelijker?Ā 


Wat jij bedoelt, toestellease, bestaat al 7 jaar niet meer. Het mag namelijk niet meer van de wetgever. KPN heeft het derhalve sinds 1 juli 2013 afgeschoten.

Je kunt nu i.c.m. verlenging een toestel kopen. Een deel van het geld kan je afbetalen, maar het hoeft niet. Is het af te betalen bedrag hoger dan ā‚¬ 249 dan krijg je een registratie bij de BKR.


Super! Thx voor de reacties, het is idd nu duidelijk. Heb de s20 nu, en ga wat meer betalen voor mijn abonnement.Ā  Thx voor de reacties.Ā 

Ā 


Super! Thx voor de reacties, het is idd nu duidelijk. Heb de s20 nu, en ga wat meer betalen voor mijn abonnement.Ā  Thx voor de reacties.Ā 

Ā 

Top! Graag gedaan.Ā :relaxed: