Skip to main content
Beantwoord

Abbonement verlenging

  • February 10, 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb al vier jaar lang een abbonement en had de mogelijkheid om deze te verlengen.

Ik heb dat nu zojuist geprobeerd, al drie keer, maar ik krijg geen bevestiging mail of iets.

Ik ben nu tevens ook bang dat ik drie mobieltjes binnen krijg haha.

 

Zou iemand weten hoe het kan dat ik niets binnen krijg?

 

 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @chiapp, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat drie mobieltjes een beetje te veel van het goede is. Echter heb je nog steeds geen bevestiging ontvangen. :( Inmiddels wel of nog niet? Want dan wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en en naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik mee kijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Hoi @chiapp, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat drie mobieltjes een beetje te veel van het goede is. Echter heb je nog steeds geen bevestiging ontvangen. :( Inmiddels wel of nog niet? Want dan wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en en naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik mee kijken.