Skip to main content

Korte uitleg van de situatie: Mijn oma heeft 2gb en 400 belminuten per maand, nou heeft zij aan mijn gevraagd als ik de belminuten kan opwaarderen. Ik wou het abbonement wijzigen naar onbeperkt bellen alleen moet ze dan ook meteen naar 3gb, terwijl ze nauwlijks meer gebruikt als 1gb is er misschien een mogelijkheid voor onbeperkt bellen en 1.5gb/2gb?

Graag hoor ik snel hier een mogelijkheid voor.

 

Met vriendelijke groet Wim Jan

 

 

 

Hangt van het soort abonnement af. Een KPN moderator kan hierop meekijken als je haar gegevens ff in jouw profiel zet (alleen daar en niet hier ivm privacy).

Bij oudere abonnementen, ouder dan 8 oktober 2019, is belbundel gekoppeld aan een databundel. Dus als je zo’n abonnement omhoog zet dan voorkom je niet dat zowel bel/sms als GB omhoog gaan.

Komt je oma écht regelmatig boven de maandbundel van 400 minuten/sms? Check voor de zekerheid haar facturen eens van de laatste maanden.

Bellen naar buitenland, ook al ís ‘t binnen E.U. valt bij oudere abo's niet onder de bundel.
Ook 09xy nummers vallen maar deels binnen de bundel.


Hi Wim Jan, welkom op het forum. 

Vind je het goed als ik even het abonnement erbij pak? Dan kan ik duidelijk aangeven wat de mogelijkheden zijn. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


@Helpende kleinzoon ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â